2015. február 3., kedd

Táblák


Előttem az újság: „Orbán Viktor bűnbaknak kiálltja ki a külföldieket, a kormány pedig járványügyként kezeli a bevándorlást - mondta Tamás Gáspár Miklós. A filozófus beszédében kérdéseket tett fel: vajon a honfoglaló magyarok, vagy az 1956-os menekültek nem bevándorlók voltak?”
(A Miklósról én már elmondtam párszor a nézetem, de nem látom, hogy okosodna. Pedig butaságaiért megfeddtem, helyreraktam. Adtam esélyt, hogy ősz fejével kinője a kamaszgyerekek szellemi színvonalát.)
Nézem a képet. Két lány táblát cipel.  „Jogunk” - ennyi látszik csak.
Nem emlékszem, hogy bármikor bárki is felvonult volna efféle táblákkal: „Kötelességünk!”.
Itt ez a két lány. Ki és mivel vette rá őket, hogy olyanok érdekeit képviseljék, kik nem az övéi, akikhez semmi közük, akik nem az ő nyelvét beszélik, akik nem az ő kultúrája. Akik idegenek. Hogy idegenek érdekeit képviselje a sajátjaival szemben.
„Magyarország mindenkié!” ezt is hurcolták. Érdekes, egyik idióta se olyan táblákkal vonult, hogy "A lakásom mindenkié!", "A pénztárcám mindenkié!", "A barátnőm mindenkié!".
Látható a képen két néger is. Ő kezükben is tábla, rajta angol felirat.
Értik, odamegy két néger, és veszi a bátorságot, hogy beleszóljon, hogy egyáltalán véleménye legyen Magyarország jövőjéről. S mindezt idegen nyelven.(Mellesleg, mióta van magyar állampolgársággal nem rendelkezőknek joguk a tüntetéshez?) De ha Magyarország mindenkié, akkor már a Magyarország név is rasszista nem?
Miklós, figyelj! Bevándorló az, akit valamelyik országba beengednek. Honfoglaló meg az, aki egy életteret meghódít, kiharcol magának. Az a két agyament a képen meg nem bevándorló, hanem betolakodó. Tegnap Afrikában még azt sem tudták, merre van a szomszéd falu, ma meg már a magyaroknak merészelik osztani az észt, hogy mi legyen, meg mi nem Magyarországon. Visszaélnek a vendégséggel.
Vérlázító. Vissza velük a bozótba, ahonnan jöttek!
S utánuk küldeném azokat a liberálbolsevistákat is – titeket -, akik a mancsukba nyomták azt a táblát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése